Duncanville
“Duncanville” is centered around a spectacularly average 15-year-old boy with a rich fantasy life, and the people in his world.
“Duncanville” is centered around a spectacularly average 15-year-old boy with a rich fantasy life, and the people in his world. Like most 15-year-olds, Duncan can see adulthood on the horizon: money, freedom, cars and girls; but the reality is more like: always being broke, driving with one's mom sitting shotgun and babysitting one's sister. He's not exceptional, but he has a wild imagination in which he's never anything less than amazing. Duncan's mom, Annie, a parking enforcement officer who dreams of someday being a detective, lives in perpetual fear that her teenage son is one bad decision away from ruining his life and will do anything to stop him from doing so. Duncan's father, Jack, is a classic-rock-obsessed plumber who's determined to be a better dad than the one he had. Duncan's 12-year-old sister, Kimberly, is awkward, emotional and can hold grudges forever, while waiting patiently for revenge. She's all emotions all the time and nobody's problems are bigger than hers.