Cold Pursuit
While riding high after a winning a local award, snowplow operator Nels Coxman's’ life is viciously upended when his son is murdered by a drug cartel. Fueled by an unquenchable thirst for revenge and armed only with the tools of an outdoorsman, Nels begins to hunt down those responsible — a crusade which plunges his small Colorado mountain town into a gang war.
Nels Coxman (Liam Neeson) is a local snowplow operator recently named Citizen of the Year of his small Colorado ski town for keeping the roads open through the winter. Nels' quiet life with his wife (Laura Dern) abruptly spins out of control when their son is unjustly murdered by a local drug cartel. Taking the law into his own hands with only the tools of an outdoorsman and snowplow driver, Nels sets out to find those responsible but inadvertently ignites a gang war that threatens to engulf the town — unless he ends it first.