Upgrade
After his wife is killed during a brutal mugging that also leaves him paralyzed, Grey Trace is offered an experimental cure that will "upgrade" his body with physical abilities beyond anything experienced... and allow him to seek the vengeance he craves.
After his wife is killed during a brutal mugging that also leaves him paralyzed, Grey Trace is approached by a billionaire inventor with an experimental cure that will "upgrade" his body. The cure – an Artificial Intelligence implant called STEM – gives Grey physical abilities beyond anything experienced, and the ability to relentlessly claim vengeance against those who murdered his wife and left him for dead.