Royal Rules of Ohio
A docuseries following three Ghanaian sisters as they navigate their twenties in Columbus, Ohio. The Agyekum sisters live a lavish life as the daughters of royal descendants of two of the most wealthy and powerful Ghanaian kingdoms. However, with that privilege comes great responsibility.
A docuseries following three Ghanaian sisters as they navigate their twenties in Columbus, Ohio. The Agyekum sisters live a lavish life as the daughters of royal descendants of two of the most wealthy and powerful Ghanaian kingdoms. However, with that privilege comes great responsibility. Behind closed doors, viewers are given a glimpse into the double lives the sisters are living that could tarnish their family’s noble reputation.