Bridget Jones's Baby
Forty-something and single, Bridget is focused on building memories with old and new friends. But when Bridget’s never-boring love life leads to an unexpected pregnancy, and she’s only fifty percent sure about who the father is, she’s left to navigate the strange circumstances with both potential fathers in tow: dashing American Jack and the eternally charming Mark Darcy.
Renée Zellweger and Colin Firth are joined by Patrick Dempsey for the next chapter of the world’s favorite singleton in "Bridget Jones’s Baby." After breaking up with Mark Darcy (Firth), Bridget Jones’s (Zellweger) “happily ever after” hasn’t quite gone according to plan. Fortysomething and single again, she decides to focus on her job as top news producer and surround herself with old friends and new. Then her love life takes a turn and Bridget meets a dashing American named Jack (Dempsey), the suitor who is everything Mr. Darcy is not. In an unlikely twist she finds herself pregnant, but with one hitch…she can only be fifty percent sure of the identity of her baby’s father.