Die Pfefferkörner und der Fluch des schwarzen Königs
Mysterious things happen at the Berghof and the children encounter creepy mountain spirits and mystical symbols. The new classmate Johannes comes to Mia, Benny and Luca's help and as an unbeatable team, they find out who is behind these events. The trail leads back to Hamburg and the peppercorns embark on a risky mission.