Het Leven is Vurrukkulluk
In Amsterdam's Vondelpark, best friends Mees and Boelie encounter the captivating Panda, sparking unexpected heat. Meanwhile, suspicions of infidelity strain the marriage of Etta and Ernst-Jan. Elsewhere, old flames Rosa and Kees rediscover love amid the springtime blossoms of Amsterdam.