Lost in Karakorum
Damien Lacaze and Antoine Girard's 1,500 km epic bivouac flight in the heart of the Himalayan and Karakorum mountains. This journey is a prelude and acclimatization to climb the Spantik (7,027 m) from the nearest town in two days with paragliding. "Is it really achievable? What are the limits of such an ascent? Can we really come back unscathed?"