Mountain Medic - Virus
In the Dachstein, Martin Gruber meets Andreas Marthaler, a mountain rescuer. Both are guests at Julia Denson's wedding, Martin's ex-fiancée. She is marrying Thomas Schira, Andreas Marthaler's close friend. Tragedy strikes when Christian, a mutual friend, collapses with mysterious red blisters and patches. Martin and Dr. Joanna Schach race against time to try and save the infected guests.
In the Dachstein, Martin Gruber, a mountain medic, meets Andreas Marthaler, a mountain rescuer. They are guests at the wedding of Julia Denson, Martin's ex-fiancée. She is marrying the love of her life, Thomas Schira, who happens to be the best friend of Andreas Marthaler. While everything seems all right on the surface, the wedding group has no idea what's to come. Tragedy strikes when Christian, one of Thomas' friends, collapses on the ground with mysterious red blisters and patches. Martin now has to work with Dr. Johanna Schach, the doctor on-site for the wedding, to isolate and quarantine people while they search for the cure. Will the two doctors succeed? Or will the infected guests finally succumb to Death's embrace?