Murder on Canal du Midi
In the village of Marseillette, the body of a woman is found trapped in a lock. In view of the initial findings that overwhelm the victim's husband, a judge, a bright captain from Paris is assigned to the investigation. She will have to work with a local police officer who knows everything and everyone in the Canal du Midi.