Onboard: The Transcontinental Race
At the sharp end, the Transcontinental Race is a grueling yet captivating bicycle journey. It transcends mere competition, becoming a deeply personal exploration of self amidst exhaustion and discomfort. Onboard captures this transformative experience across three races from 2016 to 2018, offering viewers a profound immersion into the essence of the Transcontinental Race.