Shaun the Sheep Movie
When Shaun decides to take the day off and have some fun, he gets a little more action than he bargained for. A mix up with the Farmer, a caravan, and a very steep hill lead them all to the Big City and it's up to Shaun and the flock to return everyone safely to the green grass of home.