Tinker Tailor Soldier Spy
Retired spy, George Smiley, is summoned by the Government to investigate a furtive case. With a Soviet mole assumed to be working within their system, will George be able to unveil his identity?
George Smiley, a recently retired MI6 agent, does his best to adjust to a life outside the secret service. However, when a disgraced agent reappears with information concerning a mole at the heart of the service, Smiley is drawn back into the murky field of espionage. Tasked with investigating which of his trusted former colleagues has chosen to betray him and their country, Smiley narrows his search to four suspects - all experienced, skilled and successful agents - but past histories, rivalries and friendships make it far from easy to pinpoint the man who is eating away at the heart of the British establishment.