Man, Woman, Dog
Humans and dogs have a long, intertwined history together. Through the eyes of each of them today, we can see the evolution of that relationship.
There are many theories of how and why humans and dogs came together over ten thousand years ago. Whether caused by hunters raising wolf pups, or by dogs self-domesticating, there is no disputing that our lives are now fully intertwined. Through both the human and dog’s eyes, This show explores the evolution of this long relationship, from herding and guard dogs to just plain old companions.