Nudes
Sofia, Vittorio and Ada: three different lives connected by a single drama in a small Italian town. “Nudes” brings together the stories of three teenagers as they come to terms with the non-consensual disclosure of their private images, revealing the pitfalls of social media. There are those who publish and those who are published. There are victims and executioners. A universal, yet deeply personal and thrilling story unfolds, showing what consequences might result when a body is exposed.
Adolescence: Amazing years for some, years others would rather forget. Our teenage years indelibly mark our personality, but there is one thing every teenage experience has in common: “the line,” – a threshold that, once crossed, cannot be reversed. "Nudes" is a series that reveals how dangerous it can be to cross this line. Three teenagers are thrown into a reality far bigger than themselves after their nude photographs are uploaded online. There are victims and perpetrators. Sofia, Ada and Vittorio. Their individual stories make up this teen drama that unfolds along the quiet streets of a little Italian town. It is a universal, but also deeply personal and thrilling, story that reveals the consequences of exposing your body - or watching your own body being exposed.