Snel met Miljuschka
On 'Snel met Miljuschka,' Miljuschka helps you create the most delicious dishes in the least amount of time. After all, you know the drill: life is getting busier and busier, taking the kids to school, going to work, making time for sports, doing your shopping, and on top of it all, there’s cooking to do. Miljuschka provides inspiration for the most delicious, and most importantly, easy dishes.