The Athena
The Athena follows the journey of Nyela Malik a young model whose career implodes when she dares to complain about a famous designer who treats her like an object. Nyela decides she wants to design her own clothes rather than wear someone else's designs. She wins a place at The Athena, London’s most prestigious art school.