Wolfblood
Maddy Smith is a normal teen with a big secret: she’s a Wolfblood! Neither completely wolves nor humans, Wolfbloods have great powers – super speed, strength and senses – and can change from human to wolf at will. Just as Maddy’s getting ready for her first transformation, a new boy, the Wolfblood Rhydian, starts at her school.
Maddy Smith is a normal teen with a big secret: she’s a Wolfblood! Neither completely wolves nor humans, Wolfbloods have great powers – super speed, strength and senses – and can change from human to wolf at will. Just as Maddy’s getting ready for her first transformation, a new boy, the Wolfblood Rhydian, starts at her school. For both youths, the question is: “As we grow up, how do we know who we should be?”