The Little Bird and the Bees
It's springtime, and in the maple tree, The Little Bird is excited about the thickening buds. When one suddenly bursts open in front of him, he is startled and falls into a magical world of grasses and flowers. Everywhere hums and buzzes, and there is so much to discover around him. Curious, The Little Bird follows the funny bees and doesn't notice that the fiery red fox is hot on his heels. Fortunately, some clever protectors help get The Little Bird out of trouble, and the fox gets a rather unpleasant surprise right by the beehive.