The Sentinel
Compromised by his affair with the First Lady, a veteran secret service agent is framed as a presidential assassin.
There's never been a traitor in the United States Secret Service...until now. And the evidence points to Pete Garrison, one of the most trusted agents on the force. Now on the run, with two relentless federal investigators hot on his heels, Garrison must fight to clear his name and thwart an attempt on the President's life before it's too late!