First Love
Down on his luck, young boxer Leo meets his ‘first love’ Monica, a call girl who is unwittingly caught up in a drug-smuggling scheme. To escape the sins of the past, the star-aligned couple must outrun corrupt cops, yakuza, and Triad assassins over one wild and anarchic night in Tokyo.
Set over one night in Tokyo, the story follows Leo, a down-and-out young boxer who meets his ‘first love’ Monica, a call girl and an addict. Little does Leo know, Monica is unwittingly caught up in a drug-smuggling scheme, resulting in the two being pursued by a corrupt cop, a yakuza, and a female assassin sent by the Chinese Triads over one fun and anarchic night. All their fates intertwine in a violently spectacular story from director Takashi Miike.