It's days before Christmas and reindeer are found running loose through the streets of London. Meanwhile an astonished 9 year-old Tom discovers Santa in the garden shed. He has crash-landed while test-driving his new sleigh and enlists Tom and his father Steve to help him get back to Lapland. But what happens when Santa is arrested and thrown into prison? Will Steve and Tom be able to break him out in time for Christmas?
It's days before Christmas and reindeer are found running loose through the streets of London. Meanwhile an astonished 9 year-old Tom discovers Santa in the garden shed. He has crash-landed while test-driving his new sleigh and enlists Tom and his father Steve to help him get back to Lapland. But what happens when Santa is arrested and thrown into prison? Will Steve and Tom be able to break him out in time for Christmas? Get Santa is a heart-warming and funny family adventure about a father and son reconnecting to discover the magic of Christmas.