Arthur 3 The War of Two Worlds
Maltazard has tricked his way into the human world. His aim is simple: raise an army of giant seides and take over the universe. Only Arthur seems able to thwart his plans, but first he has to get back to his bedroom and return to normal size! Stuck in tiny Minimoy format, he can count on Selenia and Betameche's help and, more surprisingly, that of Darkos.
Maltazard has tricked his way into the human world. His aim is simple: raise an army of giant size and take over the universe. Only Arthur seems able to thwart his plans, but first he has to get back to his bedroom and return to normal size! Stuck in tiny Minimoy format, he can count on Selenia and Betameche's help and, more surprisingly, that of Darkos, Maltazard's son — who claims he wants to switch sides. On foot, by bike, car or even on a Harley Davidson, Arthur and his friends will need all the help they can get in the final combat against Maltazard. Let the battle begin!