Chicken Run
The creators of Wallace & Gromit bring you a story about a group of chickens determined to fly the coop — even if they can't fly! It's hardly poultry in motion when Rocky tries to teach Ginger and her feathered friends to fly. However, with teamwork, determination and a little bit o' cluck, the fearless flock plots a last attempt in a spectacular bid for freedom.