Don vs Lightning
When Don, an elderly Scottish grump, finds himself the victim of multiple lightning strikes, he begins to worry that his quiet, orderly life may never be the same again. It's hard to tell what he finds more uncomfortable: sadistic persecution by a capricious universe or the concerned attention of the people in his town.