Perdiendo el Norte
Hugo and Braulio, two young university graduates, tired of a Spain that can neither give them a job nor a future, decide to emigrate to Germany, following the siren song of a TV show about migrants living there.
Hugo and Braulio, two young university graduates, tired of a Spain that can neither give them a job nor a future, decide to emigrate to Germany, following the siren song of a TV show about migrants living there. But they soon discover that being too much in one place doesn't mean being needed in another, and that following the German dream could be a nightmare.