Seven Billiard Tables
Ángela and her son Guille travel to the big city when her father Leo suddenly falls ill. When they arrive, Leo has just died, and his lover, Charo, tells Ángela that the family business has gone bankrupt. Charo sees selling the business, a pool hall with seven tables, as the only way to pay off the debt.
Ángela and her son Guille travel to the big city when her father Leo suddenly falls ill. When they arrive, Leo has just died, and his lover, Charo, tells Ángela that the family business has gone bankrupt. Charo sees selling the business, a pool hall with seven tables as the only way to pay off the debt. Soon after, Ángela learns that her husband has disappeared under mysterious circumstances. Ángela is forced to overcome that harsh reality and rebuild her life. The first thing she does is use her savings to get the pool hall up and running again.