Sleeping Luck
Amparo avoids the pain of a traumatic loss by staying in her little bubble: a perfect balance between work and a quiet life. That is, until she finds herself taking on an indemnity case concerning a workplace death. Though she tries to avoid the case at first, it becomes her obsession and ultimately helps her reconnect with humanity.