In a spectacular escape, serial killer ANDRÉ HAFFNER breaks out of a psychiatric institution where he was serving a life sentence for murdering numerous women. SUNNY BECKER, a lead fugitive tracker with the state police just ending a medical leave, is assigned to the manhunt. The tough chief detective doesn’t entrust everything to her. Her colleagues Ralf Keller, Markus Fechner and Jakob Kasakow make up her team. They have to find Haffner quickly before he gets out of the country or starts another murderous rampage. Sunny’s life partner Alex Reuter, with whom she does not only work but also lives, shares the secret of her recent absence from duty. Will the truth come out and destroy them?