Girls' Night Out
Lola returns to her friends, but she brings along a problem that is very difficult to solve and will change everyone's lives forever. They must decide to either reject her or help her.
A story of five friends who, in 1992, are ripped apart by conflict for unknown reasons. One of them, Lola, reappears in their lives, particularly in her old best friend Tess's. She's not coming back alone, though. She's carrying a huge problem in her backpack.