Eva & Adam
A story of falling in love for the first time. Adam is a new student in class where he meets Eva, and suddenly everything changes. When the pair participate in a kissing game, it is hard to hold back the feelings, – perhaps, even impossible.
A story of falling in love for the first time. Adam is a new student in class where he meets Eva, and suddenly everything changes. Eva has just promised her best friend Annika, to ignore boys, since they are all so childish. However, there is nothing as magical as a first love, but also nothing as difficult. When Eva and Adam participate in a kissing game, it is hard to hold back the feelings, perhaps even impossible.