Out of Tune
Financier and jet-setter Markus Føns is held in custody for financial fraud, but after a brutal assault he chooses to go into voluntary solitary confinement – along with the weakest inmates. Here, there is a hierarchy led by Niels, the self-appointed leader of the prison choir.
Financier and jet-setter Markus Føns is held in custody for financial fraud, but after a brutal assault he chooses to go into voluntary solitary confinement – along with the weakest inmates. Here, there is a hierarchy led by Niels, the self-appointed leader of the prison choir. Markus quickly discovers that the way to an easy life in the isolation ward is through the choir, but Niels is not ready to share the power with anyone just yet.