Gavin & Stacey
Mathew Horne and Joanna Page star in the award-winning comedy about a young couple who refuse to let the miles between them stand in the way of true love. Gavin is an ordinary boy from Essex, Stacey is an ordinary girl from South Wales. They speak every day on the phone at work, and yet they've never met... until now.
Mathew Horne and Joanna Page star in the award-winning comedy about a young couple who refuse to let the miles between them stand in the way of true love. Gavin is an ordinary boy from Essex, Stacey is an ordinary girl from South Wales. They speak every day on the phone at work, and yet they've never met... until now. But when Gavin and Stacey finally meet and their ordinary worlds come together, we see – through their families, friends and their differences – that there's no such thing as 'ordinary' after all.