L'aile Ou La Cuisse
Charles Duchemin, a famous food critic, is preparing the new edition of his gastronomic guide. Accompanied by his son, who is more interested in circus and mime than culinary pretension, Duchemin challenges the empire of the ready-to-serve cooking king, Tricatel.