The Secret of Elise
The year is 2015. A young couple has just moved into Bellerive, a beautiful house in the South of France… haunted by the ghost of a young girl who died in 1969 under eerie circumstances. In 1986, a different family lives in the house and is faced with a disturbing friendship between their young daughter and the ghost. What was it that happened in 1969? How did Elise come to drown in the marshes right by Bellerive? Her mother never did believe that it was simply an accident.
The year is 2015. A young couple has just moved into Bellerive, a beautiful house in the South of France… haunted by the ghost of a young girl who died in 1969 under eerie circumstances. In 1986, a different family lives in the house and is faced with a disturbing friendship between their young daughter and the ghost. What was it that happened in 1969? How did Elise come to drown in the marshes right by Bellerive? Her mother never did believe that it was simply an accident.… Three families, three eras, one mystery. Why would Elise’s ghost rule with its invisible hand over the destinies of these families, meddling with the secrets each of them holds hidden deep inside?