The Swagg Man Case
The Swagg Man case has sparked a buzz over the Internet. With paradise villas in Miami, luxury trips all over the world, shiny gold chains, and purple Euro notes galore, the rapper has been flaunting his success since 2009. But ten years later, the dream has lost some of its magic. As Swagg Man gets prosecuted for money laundering, he claims his innocence opposite former followers accusing him of swindling them.