The Killing
This dramatic series ties together three distinct stories around a single murder including the detectives assigned to the case, the victim’s grieving family and the suspects. As it unfolds, it becomes clear that there are no accidents; everyone has a secret, and while the characters think they’ve moved on, their past isn’t done with them.