12:00 P.M. - 1:00 P.M.
When an attempt on U.S. Army Sergeant Eric Carter's life is made after his return home from a mission to kill terrorist leader Bin Khalid, he discovers that he and his fellow Rangers' identities have been compromised.
When an attempt on U.S. Army Sergeant Eric Carter’s life is made after his return home from a mission to kill terrorist leader Bin Khalid, he discovers that he and his fellow Rangers’ identities have been compromised. Carter enlists the help of a former National Director of CTU, who quarterbacked the raid that killed Khalid and is one of the few who knew the Rangers’ identities. Together they work to uncover a terrorist network to stop a devastating terrorist attack on United States soil.