Former Marine Frank Castle takes the law into his own hands while struggling to come to terms with his traumatic past.
After killing all of the criminals involved in his family’s murder, Frank Castle keep a low profile in New York city working at a construction site under an alias. However, when a young man also working at the site gets dragged into a robbery gone wrong, Frank steps in to save him.