Sarah teeters on the edge. Stan attempts to make amends. Richmond receives an unexpected boost in the mayoral race.
Sarah wakes up in a hospital bed unaware of how she got there. The last thing she remembers is finding the City Hall key card on the 10th floor of the casino and then being knocked out by Roberta. Sarah soon learns that she’s on a 72 hour suicide watch, as Nicole told Lt. Carlson that Sarah was caught trying to kill herself. Holder knows better, but his pleas fall on deaf ears. Sara will be stuck in the psych ward just long enough for the election to be over and the case buried for good. Knowing what’s at stake Sarah attempts to game the system in order to win her freedom, but it becomes clear that her only ticket out is to face her demon: the Picasso case.