Keep
Gordon, the former keeper of a lighthouse-turned-museum, is lonely and pines for days gone by. When Musa, an Afghan refugee, knocks on his door, Gordon finally finds the support he has been longing for. But when Gordon discovers the true intentions of Musa's visit, a moral dilemma will force him to question his long-standing beliefs.