Thanks for Dancing
A retired skier tends to his ailing ex-coach, reflecting on their shared history and future. Roland and Bertil live together in a remote farmhouse in East Norway. But Bertil’s cancer diagnosis casts a shadow over their relationship, and they find their roles reversed. Roland must care for his old coach and partner, who refuses any life-prolonging treatment. Together, they look back on their relationship and careers, while Roland must also look forward to a life without Bertil.