The Phoenix of Gloucester
Charlie, a frustrated writer, is sent to his ailing grandfather's crumbling country house and tasked with packing up all of his belongings. In a final meeting, his grandfather, now in a hospice, implores Charlie to retrieve the mysterious "Phoenix." Through the beauty of the house’s natural surroundings and a chance meeting with a local artist, Charlie starts to understand what his grandfather means.