A Navy Seal turned chef almost single handedly retakes the USS Missouri from hijackers who capture the ship to steal her nuclear weapons.
When a turncoat CIA agent and his mercenaries seize a Marine battleship to obtain the nuclear warheads, the only person aboard that can save the ship's chef, who happens to be a former Navy SEAL.