Hero Worship
An explosion in Indianapolis has the BAU searching for the UnSub before more bombings occur.
When an Indianapolis coffee shop is blown up and a hero emerges from the wreckage, the BAU tries to protect that person and his family while searching for the UnSub before more incidents occur.