Robin Hood
Sam makes a deal with Schäfer, the Afro-German king of the Dresden underground. Yvonne uncovers more information about Sam’s father’s mysterious death but is appalled when Sam goes after the alleged murderer. A rift forms between Sam and Alex’s crew, when not everyone is on board with what Schäfer asks of them. Sam takes Schäfer’s side, and things escalate fast, until someone winds up dead.
ALPHA is not going well. Society’s weakest members don't have money to pay for protection, and Sam and Alex are getting desperate. To drum up business, Sam makes a deal with the devil, a sinister friendship with a fellow Afro-German named Schäfer, the king of the Dresden underground. Yvonne uncovers more information about Sam’s father’s mysterious death but is appalled when he goes after the alleged murderer. A rift forms between Sam and Alex’s crew, when not everyone is on board with what Schäfer asks of them. Sam takes Schäfer’s side, and things escalate fast, until someone winds up dead. Sam decides to leave the country.