A Matter of Life and Death
The reporter Lee gets a coveted interview with Shen, a powerful and notorious gang assassin who is the main suspect for the massacre of the Yeh family. Shen boasts about his past as a hitman but denies he killed the Yeh family. Lee is the sole survivor of the massacre and presses Shen for more.
On the day of their interview, Shen boasts about his past as an hitman for an all-powerful gang boss and the many underworld hits he executed but avoids discussing the Yeh family massacre. Although inconclusive, Shen was pinned for the massacre, with greed believed to be his motive. Shen denies his involvement in the Yeh family massacre. Lee continues to press for more when Shen realizes Lee is the sole survivor of the massacre.