Ghosts of the Past
Sarah receives a message from the dead that may shed light on the identity of Rosie's killer. Meanwhile, Mitch befriends a young runaway; and Richmond has grave doubts about his future in politics.
Sarah and Holder bring Alexi Giffords into the station for an interrogation, and find that his connection to Rosie was more than simply about avenging his father’s death. Stan begins to question Janek’s motives and has to face the reality of the charges that will be brought against him in the kidnapping and beating of Rosie’s teacher. And Jamie uncovers information that may cause Richmond to fight for his recovery and campaign.