The Long Con
Survivors fear that "The Others" may have returned when Sun is injured during a failed kidnapping attempt. Meanwhile, tension escalates between Jack, Locke, Kate and Ana Lucia over control of the hatch computer.
Survivors fear that "The Others" may have returned when Sun is injured during a failed kidnapping attempt. Meanwhile, Sawyer is an amused but highly interested bystander when tension escalates between Jack, Locke, Kate and Ana Lucia.