Winter's Payback
Thord and Andrzej fall prey to the Norwegian winter, when the tables are turned and they end up in need of rescue.
When a massive supermarket truck crashes on the E6, Jo Roger enlists his old friend and former employee, Roger, to make a comeback. In the southern mountains, Thord and Andrzej find out what it’s like to be in need of rescuing, when two of their missions take a turn for the worse.